You're not alone, together we stand.

I'll be by your side, you know I'll take your hand.
With you by my side I will fight and defend, I'll fight and defend.
Avril Lavigne - keep holding on.

Jag har nu gjort 3½ läxor av 7 stycken. Fasst då är 3 av de prov, usch. Idag hade jag matte på morgonen, sen började nästa lektion halv 1. Så duktig som jag var så stack jag tbx till elevhemmet och gjorde klart en APU-Rapport, stallet. Så nu har jag bara Lantbrket kvar! Måste bara skaffa till mej bilder därifrån, dum som jag var så lämnade jag alla hemma.

Min helg ser väldigt social och rolig ut! För det första så ska kanske min kusin Jasmin komma hit! Första gången hon kommer upp hit till lse och hälsar på, eller ialf på mej. ^^ Sen blir det att de kommer massor med kompisar och vi ska iväg en bit bort och grilla sen kanske det blir lite bärnnboll. Men det blir inget fint väder på lördag! ;/ Men hoppas alltid på det bästa!

Ska forstätta med mitt läxläsande och skrivande! Hare bra allihopa!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0