stress.

Hade ingen matte idag.. undra om jag har nationella matte b imorron. Usch hoppas verkligen verkligen VERKLIGEN inte de. Då kommer jag få ig i hela kursen.. som jag kämpat med i ett helt år! Jaja får se vad som händer, har även prov i gympa imorgon och det ser jag verkligen inte fram emot. Kan inte ett dugg typ -lesseniögat-.. just nu sitter dom där ute och ser en film, vill att jag ska komma och vara social, men jag har prov att göra.. + att jag redan sett filmen en gång. The reaping heter den, inte så bra enligt mej. Såg ialf lite av A walk to remember idag. En till lipfilm! Den är så sjukt bra! Och ledsam!


Var nyss inne på H&Ms hemsida och hittade en sån underbart söt klänning som jag vill ha! Måste se ifall jag kan få den av mamma.. ♥ Här är den ialf ↓

image89


Nu ska jag plugga lite mera sen blir jag nog trött och somnar tidigt om jag ej fassnar framför tv:n.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: kristin

Tack vad roligt att höra. Hoppas allt är bra med dig! kram!

2008-05-08 @ 00:59:17
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0