Skolan.

Just nu sitter jag och Malin vid datorn och väntar på att svenskan ska börja. Hade ju prov nu på morgonen, gick sådär, var så himla mkt frågor som man måste förklara på och det som jag är så sjukt dåligt på. Men jag hoppas på ett G ialf. På lunchen fick vi pakpotatis, currykyckling och tonfisksallad + sallad! Så himla gott! Idag ska jag ner och handla, men vad ska jag äta i helgen? Jaja får se senare idag.

Btw, var det någon som såg på uppdrag granskning igår? Om inte så handlade de om att när dom har gravsättning (detta hände i vännäs) så förstör dom förs kistorna, alltså som drycker sönder kistlocket så att man kan se den avlidne och sen fyller på med en massa jord. SÅ FRUKTANSVÄRT OVÄRDIGT! Jag tänkte då på mina morföräldrar som är begravda där. Hur värt är de då att lägga ut en massa pengar på en hel och fin kista om dom endå bara her sönder locket? Jag mår illa av att tänka på hur korkade personer kan vara.
Här kan ni läsa om de↓
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2232

Nu ska jag vidare, ha de super i sommarvädret (förutom här då.. ;P)

Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0