singing in the sunshine.

Har nyss ätit och sett på Enchanted (igen). Åt köttbullepanna. Helt underbart! Ringe Malin angående våran tripp ner till "lse centum" och sitta vid kulan och äta mjukglass och bara snacka skit. Men visade sig att hon hade jobbat från 9 - 15 och nu är hon hos sin lilla häst och rider. Hon undrade om jag skulle med ut ikväll igen med hon och hennes kompis Amanda. Jag får se om det. Känner mej inte så taggad. Blir en nykter kväll då isfl. Klarar inte av tvådagars, sorry. + att det är en massa slöseri på pengar, and i need money! Nu ska jag ta och göra annat. 

Två låtar jag har fått på hjärnan;
Kobojsarna ↔ jag vet du vill ha mig
RMK ↔ I väntan på bussen

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0