migrän?

Jag är så sjukt dålig på att uppdatera min blogg, men det är nog för att jag vet att det nästa inte är ngn som läser den, då är de ju inge roligt att skriva :P haha.


Jag får alltid en sån fruktansvärd huvudvärk på kvällarna. Eller alltid å alltid, igår kväll fick jag det ialf. Det dunkade i hela huvudet och jag trodde jag skulle spy. Hade så fruktansvärt ont, är det ett symtom på migrän? Har aldrig haft det så jag vet icket. Känner redan nu hur det börjar brinna uppe i spånet. Nog med självömkan! Jag är stressad, känns som att jag har 1948972 st saker att göra innan examen. Måste skriva en lista på allt jag ska göra.

- Nationella i matte B? (Torsdag)
- Idrottsprov (Torsdag)
- Reptil/terrariedjurs prov (Fredag)
- Samhälls inlämning (ngn)


ska försöka hinna med detta denna vecka^

Btw, jag har sett filmen P.S I LOVE YOU ikväll, SÅ ROMANTISK OCH BRA!!!!! Började nästan lipa där ett x antal ggr. Men kunde inte, Emil, mella, malle, Emma, Marielle och Frida satt och stirrade på mej och då vill man inte sitta där och tjuta som en annan liten bäbis. Ångrade att jag inte gjorde de, ville nästan få utt all min frustration jag har i kroppen. Och innan filmen så visade malle mig manga porr...suckar. Helt sjukt! Först fick man se två tjejer som slogs med varandra och sen helt plötsligt så kunde dom dra fram en k*k just ovanför fi***n och dom började sätta på varandra!? WTF!?? helsjukt, aldrig mer. Ajja fick bara lov att berätta vilka "normala" personer jag bor med här på elevhemmet.

Nu ska jag sova, over and out!

Kommentarer
Postat av: Tvilling nr 1

jo jag läser den :) uppdatera ofta!!!

2008-05-07 @ 12:20:23
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Rebecca

Svar: Tack, idag mår jag mycket bättre. Jag går i en klass jag trivs och har en pojkvän som stöttar mig :)
Tack för kommentaren, den värmde :)

2008-05-07 @ 15:41:10
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Frida

Använder photoshop cs3. Det jag gör där är headern, resten fixar jag i stil- och kodmallarna

2008-05-07 @ 19:30:35
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0