keep moving forward.

Skrev gympaprovet imorse, skrattretande. När jag kom fram och lämade provet till min lärare sa han "det var väldigt mkt suckande där nere" kankse för att jag bara hade hunnit träna på provet 2 dagar? Jaja förbereder mej för prov nummer två, reptilprovet imorgon. Så jag har alltså bara en dag att träna, men det är mestadels bara logiska frågot tycker man. Men jag har inget logiskt tänkande gott folk. Men hoppas på det bästa. Imorgon blir det sol och 13°C varmt. Men jag har typ inga kläder så vi ser ju hur det blir med sommarfeelingen. Jag är så himla trött och vill bara springa i säng och sova, men måste träna på provet tills imorron. Har ialf sovmorron, skönt!



Såg ialf dom två avsnitten av Avatar the last airbender som jag laddat ner idag, haha I know, jag är en fjant som kollar på barnserier, but i love it! Tkr den är så himla rolig! Får se om jag skriver mera sen, ska ialf tillbaka pluggandet.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Tvilling nr 1

hehe, avatar fjask! :P

2008-05-08 @ 19:03:07
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0