Bokat och klart!

Just det, nu är resan till Korfu (Gouvia) 2008 bokat och betald, gäller bara att passa flygplanstider, packa och ha massor med pengar med sig! OCH BILJETTERNA! ^^ Det är jag och min storasyster Martina som far, btw pratade nyss med henne.. i 47 min!, inte illa. Har snackat om vad som händer där borta i korfu (eftersom hon har vart där flera gånger, på samma ställe oxo) vi kmr ha så jävla skojj! Jag längtar så himlans mkt! Vi far den 15/8 och kmr hem 29/8, två underbara veckor i den varma solen med en massa snygga killar! Just nu sitter jag och tänker igenom vilka låtar jag ska ha med mig på min ipod, vad jag ska packa och vad jag måste köpa till resan. Hur mkt fickpengar ska jag ha med mig? jisses de är så mkt att tänka p´å nu.. fasst det är 3 veckor och 1 dag kvar!

På lördag ska jag in till stan för att handla nödvändiga grejjer till korfu. B.la en bikini! Nej ska sova nu strax, är ganska så trött. Jobbar 7 - 16 imorron. gäspar...!


Puss /A


Kommentarer
Postat av: MARTINA!

Fööööööööör vi ska till KORFU!Nu får alla malakas se upp lixom....wiii wiiiw wiiii!va det 47 min!!??ohhhhh inte illa!hahahah puss yster!

2008-07-24 @ 23:55:24
Postat av: linn

vad roligt :D btw anna.. jag är så jävla BRÄND I FEJJAN!!!! Den har inte lagt sig sen igår :S .. och jag ser alldeles svettig ut i ansiktet och elastisk :( .. kul och se ut såhär ikväll.. det jobbiga är att det gör ont + att det blir aldrig snyggt att sminka över en bränna! U KNOW!? .. ska dra till stan strax =) ring mig idag!



btw. UPDT MERA! fast du bara ha tråk grejjer att skriva!

2008-07-25 @ 09:50:36
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: jaaaasmin!

asså lite avis eller..

2008-07-25 @ 17:04:50
URL: http://jasminnorlin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill oxå följa med till Korfu ju :( är lite deppig just nu !!!

2008-07-26 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0