Jag är ta mig fan besatt.

Jag älskar TWILIGHT! Jag älskar Robert Pattinson! Låter never think är ju så himla underbart skön. Jag ska berätta en liten underbar nyhet till alla andra Twilight älskare.

FORTSÄTTNING PÅ TWILIGHT:
Efter Twilight-succén är det nu bekräftat att New Moon kommer att bli film.
Inspelningen börjar i mars 2009 och filmen beräknas komma ut på bio i början av 2010.

Är det inte helt jävla underbart? =D <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Men två år, kmr jag klara mig? Får göra det, måste köpa filmen så fort den kmr! tihi!







Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

oj så många fina bilder och BRA NYHETER!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-07 @ 17:06:42
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Elin

Det finns ju 4 bäcker så det kommer nog fyra filmer också ;) men det är ju om ett tag då^^

2008-12-07 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0