I'll wrap you in my arms if only you say

let me sign..
--

oh my gaaard! Jag har just sträck-läst när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta. I tre och ½ dagar har jag: suttit i min säng med pyjamas på mig och läst bok. Jag har släppt boken ur mina händer bara när jag gått på toa eller ätit något. Och det har varit helt jävla underbart! JAG ÄLSKAR DEN TREDJE BOKEN! Fy fan vad underbart. Nu väntar jag bara på att Linn ska läsa ut den första, om jag kunde drömma, så att man får läsa den med. Jag kommer inte kunna vänta på att filmerna ska komma ut.. gaah jag blir helt galen! Eller tills 4:e boken kommer.. Ne jisses vad frustrerande! Jag är så lycklig så att det bara sprutar gläjde genom min kropp! ♥



You'll learn to hate me
But still call me baby
Oh love
So call me by my name..


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0