Taggar

Ja det gör jag, som aldrig förr faktiskt, eller jo, som alltid! För att om 1 vecka + en dag så far jag utomlands!! iiihhhhh! Jag bara taggar järnet! Men ska på stan på lördag och finna mig lite nya kläder och skor kanske? Ja jag får se. Skulle allra helst vilja finna mig en ny snygg kropp, men icke sa nicke he går int! Får nöja mej med detta, suckar. Imorgon skulle det ha varit min sista jobbar dag på sjukhemmet, MEN snäll och duktig som jag är så ska jag jobba på måndag morron och onsdag eftermiddag. Det är ju pengar, så va fassiken, allt för pengarna! Jag och Linn är ensam hemma nu. Mam och pap for till stugan i Ånäset och Isabel är på ett läger. Vi ska nog ta och se ifall den nya Batman filmen jag laddade ner funkar, HOPPAS! Ne nu ska jag in i duschen och skrubba mig lite och tvätta mig sen städa till i rumme sen fort som attan ner i myspys kläder och se ifall vi kan koka upp ngt gott till ikväll, börjar ju trots allt 1 imorron och städa sen fortsätter det med jobb på sjukhemmet!


Måste bara få lägga in en bild på min sjukt söta lillasyster, hon är guldvärd! Puss på´rej!


        
Och på min älskade lilla systerdotter Ängla!
Och min sjukt älskade tvillinsyster Linn!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Martina

Wii wii snart bär det av!!!!till solen!snart snart snart snart!pusssss

2008-08-08 @ 04:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0