Planeringar

På Fredag är det en viktig dag. Den dagen är om 3 dagar. Och då är dagen när jag tar flyget 09.45 från Umeå flygplats till Arlanda i sthlm där jag anländer 10.45. Där kommer jag vänta ca 3h innan min storasyster kommer. Sen kommer vi vänta ytterligare ca 3 - 4h och sen bär det av till varmare länder, närmare bestäm Grekland. Igår så packade jag ner dte mesta av mina grejjer. Det var inte mkt alls fakitskt! Det mesta är kropps- och hårprodukter! Och klänningar och skor! Jag tvättar och hänger upp och tar ner tvätt som bara den. Jag viker och lägger in de. Måste hitta alla kläder jag ska ha med mig. Imorgon så jobbar jag onsdag kväll. Vet icket ifall jag ska in til stan en sista sväng på torsdag..Men tror inte jag har pengar.

Nu ska jag ut och hänga och ta ne tvätt igen.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är så duktig :D .. Sedan en vecka senare kommer jaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

2008-08-12 @ 15:25:19
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

tack :) blev lite för kort dock :P



lite bilder och en film finns uppe nu och kommer en till film strax haha. inte så spännande men ja :P

2008-08-12 @ 19:14:17
URL: http://esw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0