Kornelia

Den flickan lyser upp min dag! Efter att jag slutat jobba så for vi till hennes mormor och praktiskt taget åt upp hennes grönsaksland. Där fanns b.la. jordgubbar, smultron, svarta-/rödavinbär, ärtskidor, krusbär, sallad och morötter! Det var sååååååååå gottigottigott! Sen kom vi hem till mej där vi gick och väntade på maten i 100000 år. Jag och Kornelia for på affärn och köpte sallad m.m, sen for vi till sikeå och hämtade Isabel som vart och ridit gina madonna sen hem fort och käka kyckling m. ris/nudlar och sallad! MUMMA! Nu håller vi på att ta hem filmer som Hancock, Barnhemmet (the orphanage), Batman - the dark knight och Jiddra inte med zohan. Så vi ser hur det blir.

Btw märkte nyss en grejj...om exakt 14 dgr så sitter jag på ett plan ner till Korfu och är framme där om 30 min. Om exakt 28 dgr så är jag hemma igen och om exakt 30 dgr så börjar min första skoldag (börjar egentligen den 25:e).

Nu ska jag och Kornelia gå och mysa i min säng! Hej då små törteduvor!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0