Hej till er fran korfu!

Jag borjar val med att skriva ner allt som hant. Min resa borjar med att jag flyger med planet ner till sthlm, sag ingen kandis sa sthlm blev en besvikelse. Nar jag suttit och vantat pa martina i ca 1 h sa kmr det ett fotbollslag med ryska killar...Nar jag suttit pa samma plats i sakert 2 h sa borjar dom sakta men saker att borja prata och skratta med varandra och det kmr kille efter kille och satter sig pa banken bredvid mig. Ialf nar det sitter sa manga killar + jag dar sa ska annu en komma och klamma in sig bredvid sa vi sitter nastan i kna pa varandra och killen som sitter narmast mig trycker sig lite allt for NARA och alla skrattar och sen lagger han sitt huvud mot min axel och sager ngt. VAD GOR MAN!? Jag skarttar bara och tittar mot ett annat hall.. sen kmr martina och jag gar snabbt darifran. Dumma pojkar.

Pa planet sa gar tiden forjavligt sakta och sen hamnar vi i ett "storm vader" och vi fick ta pa oss balterna och det var turbulens nastan hela 2 h.. hemskt! Men allt gick bra och vi kom fram till korfu vid 11 pa kvallen. Tog en taxi till lagenheten och bytte om och gick ut for att kolla laget. PARTEY heter dte pa dom har gatorna.. och det hade bara borjat. Det var musik och dans och alkohol pa alla klubbar.. och valdans mkt folk! Snygga killar ar det ocksa! hihi

Vi har praktiskt taget legat pa standen fran kl 9 - 16 pa dagarna. (Jag har badat HELA DAGEN! Vi har kopt madrasser sen sa ligger vi ute i vattet och sola, det har jag gjort hela dagen!) Sen gar vi hem och duschar sen gar vi ut och ater en bit sen tillbaka fixar till oss, goar nagra drinkar sne gar vi ut! Igar var det lamt och vi gick hem tidigt. Men vi gick ut for tidigt igar.. kl var vid 11 halv 12 pa kvallen. och vi var tidiga!? Hemma tar allt slut da. Haha

Jaja nu ska vi ga och ata en pita sen sa blir det hem duscha stada till lagenheten och borja fixa till oss till kvallen!





Saknar er hemma och hoppas ni har det bra. Sjalv ar det varmebolja har, jobbigt. Det blir lite allt for varmt. Ne nu ska jag vidare, Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: L

2008-08-17 @ 16:31:51
Postat av: linn

ÅH!!! SAKNAR DIG!!!!!!!!!! =) vad kul det ska bli, ses på lördag!!! :) Kolla din apa, om vad jag sak ha med mig osv!! PUSSSS ANNA, hälsa martina en PUSS!!! Jag och marcus längtar =) Btw,.. är det ngt jag ska tänka på att ha med mig??????????

2008-08-17 @ 16:32:57
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Mia

hihi nu är du nöjd va?? ;) snygga boys :D

Saknar er så, vill vara där med er ju :´(

Pussar i massor

2008-08-17 @ 19:32:06
Postat av: Mia

Jag har med skaffat mig en blogg :D

Puss

2008-08-17 @ 21:19:04
URL: http://edstrommaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0