bye sweden - hello greece!

Hejdå allihop, drar jag! =)

Hoppas ni får det trevligt i Sverige, för nu tar jag
flyget till arlanda själv, som sedan eskoterar mig
och min syster till varmare klimat - GREKLAND!
Vi ska till Korfu, bo i lgh och vara där i 2 veckor!

Sedan om 1 vecka kommer min syster och min bästis
samt deras killar och gör oss sällskap! :)

Är lite nervös ;) Men faan vad kul det ska bli! :)
Jaja, så ring mig inte, har mobilen hemma,
inte lönt
att lämna röst medelanden heller ;)

Skriv här på bloggen eller apberget; Norlin_
Kommer säkert gå till ngt café när jag ska ladda
min ipod och då ska jag svara m.m :)

VI SES OM 2 VECKOR!!
/ Bleeeek Anna - but soon --> SOLBRÄNDA/BRUNA ANNA!


Jag förra sommaren efter att vi först
hade varit i turkiet 2 veckor, sedan
så hade jag solat hela sommaren^^
Har jag TUR så kommer ujag se ut såhär!
som sagt; hoppet är det sista som lämnnar en!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha nu super skoj gumman! Va försiktiga. Fan vad jag me vill följa med :´(

Älskar er!!! PUSSSSS

2008-08-15 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0