Branner sonder mig.

Japp, sant som det ar sagt. Jag har saaa ont over hela ryggen och jag har redan borjat flagna i pannan. Jag och Martina traffade tva asballa hollandare igar. Dom var sa roliga sa vi festade tills alla klubbar stangde och sen lite till.. sa vi var hemma halv 7 imorse och sov i 2h sen ner till standen. Sa vi ar liiiiiiiiiiiiiiiiite trotta bara. Ikvall ska vi tare lungt, har ju trots allt tagit en 3dagars. Men imorron ar vi back to buisness! sa att saga! Men vi tare bara lungt och lever livet har, saknar alla hemma och snart kmr ju Linn, Marcus, Idah och Jonas! YEAH!

Neee nu ska vi snart ga och bara vara! ska forsoka lagga in lite bilder oxo.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

SNART KOMMER JAAAAAG TILL VARMARE LÄNDER!!!!!!!!!! =)

2008-08-20 @ 15:08:13
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Idah

SNART KOMMER VI!!!!! :D

2008-08-20 @ 20:47:13
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0