Barnhemmet

Den filmen var inte så läskig faktiskt, mest bara sorlig. Men igår när jag kom hem efter jobbet vid halv 10 och kornelia bara strax efter så var maten klar och allt framdukat. Vi år oxfilé, potatisgratäng, halloumiost, sallad och smörstekta mackor i vitlökssmör SÅ GOTT! Vi skulle igentligen ha badat badtunna också igår, men eftersom vi inte använt den på ett år så rann det ut mer vatten än vad det kom in. Så pappa fick lov att låta badtunnan svälla förts och så kanske ikväll blir det ett dopp i tunnan för mej och kornelia! Då får jag testa min nya bikini också! ^^ eller så kanske jag ska vänta med att inviga den tills jag kommer till Korfu? På tal om Korfu, pratade med min kära syster Mia igår och hon hade kanske tänkt att förla med mej och Martina! :D Men hon ska bara stanna 1 vecka, om det blir första eller andra vet vi icket än. MEN JAG HOPPAS HON ÖVERVÄGER ATT FARA MED OSS! Skulle vara helt perfekt! ^^

Nu ska jag fortsätta jobba!

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0