babbel.

Jag blir så himla stressad av höga ljud. Just nu sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som alla andra sitter och pratar i köket och nu ringer telefonen. JAG BLIR SUPERSTRESSAD! Förstår inte varför. Men det kan bero på att vi har haft draghundar i nästan hela mitt liv. Pappa slutade tävla och sålde hundarna för omkring 6 år sedan. Det kanske ha satt sina spår efter alla kvällar jag följde med pappa ut och åkte släde/vagn på kvällarna och hundarna skällde som aldrig förr för att dom bara ville komma iväg och inte stå still. Men jag saknar dom dagarna. Jag saknar n'r man kunde gå in till dom i hundgårdarna och mysa och gosa och leka med dom. Jag saknat alla pluttiga små tjocka valpar vi hade. Jag saknar dom helt enkelt.

Jag har snart packat allt, det är bara små grejer som är kvar. Känns skönt. Ringde btw till apollo idag för jag trodde inte att jag hade fått biljetterna, men så som jag stressade upp mig i onödan. Allt är klart! Så jag hoppas och ber att allt är som det ska :)




Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0