Gossip girl vs O.C

Jaha, nu har Anna Norlin fastnat för ännu en tonårsserie, typiskt mej! Just nu är jag helt inne i Gossip Girl. Måste bara säga att han som spelar Chuch Bass (Ed Westwick) fy f*n vad han är snygg! Dreglar varje gång jag ser honom! Men medans jag tittade på GG kom att tänka på hur likt det är O.C, faktum är att det är samma reggisör för GG som O.C hade! Och personerna i tv serierna är så sjukt lika varandra! Jag sökte bilderna från google och hittade dom på people.com.
Jag måste vara visa hur LIKA dom är!

image76
Seth (Adam Brody) OC^                    Dan (Penn Badgley) GG^

image77
 Ryan (Benjamin McKenzie) OC^             Nate (Chance Crawford) GG^

image78
Luke (Chris Carmack) OC^         Chuck (Ed Westwick) GG^

image79
Marissa (Mischa barton) OC^              Serena (Blake Lively) GG^

image80
Summer (Rachel Bilson) OC^            Blair (Leighton Meester) GG^

image81
Kaitlin (Willa Holland) OC^              Jenny (Taylor Momsen) GG^




Haha, det är nästan lite skrattretande hur lika karaktärerna är.
Men what the häck, serien är inte dålig för de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är fan sant :P

2008-04-28 @ 20:21:34
Postat av: Idah

Hahah helt sjukt lika ju :D !! Men det är ju inte chuck som är snygg det är ju NATE!! ;P

2008-04-28 @ 20:47:22
URL: http://IdahThatsMe,blogg,se
Postat av: sandran

haha, liked that!

2008-04-29 @ 18:24:32
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Ida

haha, oj dom kunde lika gärna vara syskon eller något :P

2008-05-05 @ 17:27:01
URL: http://idahbjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0